maandag 23 april 2012

Camfoto: Mijn Tragus

Maandag 9 April schreef ik op deze blog dat ik graag een Tragus piercing wou. Drie dagen later, donderdag 12 April liet ik 'm zetten. 


Did it hurt? 


- No! Ik was best zenuwachtig ondanks ik al een helix en navelpiercing heb. Ik bedoel, het is aardig dik dat kraakbeen daar hoor! Maar binnen 10 seconden zat 'ie erin. Dus laat je niet tegenhouden door de pijn! 


Ik laat even heel fout een camfoto zien. Ik wil wel even zeggen dat ik zoals je wel kunt merken niet veel blog, maar ik wel van plan ben meer te bloggen. Ik heb het gewoon heel druk gehad en heb niet echt gedacht om te bloggen. 



Over een paar weken neem ik een andere piercing. Eentje met een korter staafje en dan het liefst een charmant diamantje! 


-XOXO-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten