woensdag 18 juli 2012

Some Good Music

Hi! 

Ik heb net 3 daagjes lang steden bezocht in Nederland en ben flink moe! Altijd als ik moe ben vind ik het heerlijk om lekker in mijn bed muziek te luisteren. Nu heeft iedereen een andere muzieksmaak maar ik moet zeggen dat mijn muzieksmaak zeer breed is.. Ik hou vooral van oudere nummers, en daarmee bedoel ik wel echt muziek uit de 70's of 80's. Tuurlijk luister ik ook muziek van deze tijd zoals pop ofzo, maar Lady Gaga of Nicki Minaj zul je mij niet horen luisteren, smaken verschillen nu eenmaal! 

Ik laat jullie wat nummers zien die ik op momenten als deze (chill-modus) graag luister.


Mat Kearney - Dancing In The Dark

Wie kent het nummer Dancing In The Dark van Bruce Springsteen niet? Ik vind het in ieder geval een goed nummer. Wie het orgineel naar mijn mening goed gecovered heeft (wel op zijn manier) is Matt Kearney. 

The Script - If You Ever Come Back


Het is niet zo dat ik echt fan ben van 'The Script' maar ik moet zeggen dat ik veel van hun liedjes wel kan waarderen, zo ook 'If You Ever Come Back'


Graffiti6 - Stare Into The Sun


Dit vind ik dus echt een lekker nummer! Waarschijnlijk klinkt die wel bekend van die Wieckse reclame hé? Gives me a summerfeeling, even when it's raining.. :)


Simple Plan ft. Sean Paul - Summer Paradise


Naar mijn idee is dit wel de zomerhit van 2012. Voor mij tenminste wel! Het is een lekker rustig nummer en de clip is leuk!

Maroon 5 - One More Night


Ik hou van Maroon 5! Ik had al hun liedjes er wel tussen kunnen zetten, ik heb gekozen voor 'One More Night' omdat deze nog vrij nieuw is. 

The Police - Every Breath You Take 


Een oldie! Je moet dit soort muziek waarderen denk ik, ook al is dat volgensmij niet lastig omdat het geen rare soort muziek is. Veel van mijn vriendinnen houden hier niet van omdat het naar hun idee echt ver voor hun tijd is. Mij maakt het niet uit uit welk jaar muziek komt, als het maar goed is! Gek genoeg vind ik oude muziek altijd beter. ;)




Have a good night!

-XXX- 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten