dinsdag 14 februari 2012

Onzin Kopen

Hallo Valentina's! (Vanwege Valentijnsdag!)


Ik ben een echte koopverslaafde. Waarom? Als ik in de buurt van winkels ben móet ik wat kopen, het maakt niet uit of ik het nodig heb of niet, als het leuk is en niet zo duur dan koop ik het vrijwel altijd. Zo ook vanmiddag, ik laat jullie mijn onzinnige aankoopjes zien! 



Een  bakmix om Macarons te maken (€3,99 Xenos) - Watteschijfjeshouder (€2,99 Kruidvat) - Springtouw met teller (€4,00 Kruidvat) - Hema gezichtsmaskertjes (€1,50 per stuk, Hema) Cosmopolitan blush kwast (€5,50 Kruidvat) - Chocolade macaron (€1.95 Delí France) - Doosjes met rozenprint (€0,79 en €0,99 Xenos)



Hmmmmm, J'adore Macarons! 

Ik kocht ook nog twee rollen met Oreo koekjes: draaien... likken... dippen... en opeten!



Nog een fijne V A L E N T I N E ' S D A Y !


xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten