dinsdag 14 februari 2012

Birthday Presents

Het is dan wel alweer 2 dagen geleden dat ik jarig was maar ik vind het zelf altijd heel erg leuk om bij de cadeautjes van een jarige te kijken op zijn of haar birthday dus maakt het uit als het wat later is? (en ik wil het jarige gevoel natuurlijk zo lang mogelijk vast houden!) 


 1. Een woonboek genaamd 'Mijn Droomhuis'. Vol met inspiratie en zelfs tips om (bijvoorbeeld) je vloer of kast mooi whitewash te verfen en verschillende soorten materialen te herkennen.


2. Een kaars met roosje en een geurstokjes diffuser in de geur sensual amber.


3. Een cadeaukaart van Douglas, altijd handig! 


4. Leuke oorbellen met hartjes en een grote (like!) ring met de eiffeltoren!


5. Een imitatie geur in een mooi en leuk doosje van het parfum Lady Million.


6. Een leuk armbandje met 2 van mijn favoriete (kleding)kleuren: Bruin en 


7. Very cute kattenkalender


Voorderest heb ik geld gekregen, daar ben ik ook heel blij mee want mijn moeders verjaardags (&kerst en vakantie) cadeau is 3 dagen Londen! Ik ga natuurlijk flink shoppen daar dus geld was meer dan welkom!


XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten