woensdag 15 februari 2012

Fairytale Braid

Een poosje geleden heeft mijn schoonzus een hele leuke vlecht bij mij gemaakt, namelijk de 'Fairytale Braid'. Zij had het via een tutorial op youtube en wou het bij mij uitproberen, het resultaat was heel leuk! Ook zondag heeft ze de vlecht weer bij mij gemaakt. Omdat ik het zo'n leuke en aparte vlecht vind laat ik jullie een filmpje (niet van mij) en wat foto's zien. 





Een poosje geleden zag de vlecht er zo uit bij mij, het zat toen wat losser gevlecht en had een beetje een 'indianen' look..


Zondag was het strakker gevlochten en zag het er inderdaad echt een beetje 'fairytale' uit, met die strengen die op een waterval lijken (ze noemen het ook wel een 'waterval vlecht'!)




Het is een vrij moeilijke vlechttechniek en ik kan het zelf nog niet, de vlecht bij jezelf maken is ook heel moeilijk omdat je telkens plukjes  moet vasthouden om het resultaat zo strak en netjes mogelijk te krijgen. Maar wie weet, oefening baart kunst!


XOXO

1 opmerking:

  1. Supersupersuperleuk, echt zo'n haarstyle die je zou kunnen vinden op weheartit.com ofzo :)

    BeantwoordenVerwijderen