donderdag 16 februari 2012

Een Drama: Rommelige Kledingkast

Mijn kledingkast is op dit moment één grote puinhoop! Ik moet hem nodig gaan opruimen en ordenen. Het probleem is ook dat mijn kast eigenlijk wat te klein is en het dus heel snel weer rommelig zal worden. Ik heb al een extra kastje die ik wil gaan gebruiken voor schoenen en misschien ook basic shirtjes of spijkerbroeken, ik weet het niet nog niet.. Ik weet alleen dat zo'n rommel in je kast ervoor zorgt dat je gewoon vergeet welke kleren je allemaal hebt en je dus niet snel meer leuke outfits kan maken...





En dan moet je er nog heel wat verdwaalde kledingstukken die op de vloer en mijn bed liggen bij bedenken: D R A M A! 
Als ik mijn kast heb opgeruimd zal ik het z.s.m laten weten, ik hoop snel! 


XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten