vrijdag 17 februari 2012

Kast Opgeruimt!

Ik zei gisteren dat mijn kast een rommeltje was, nou vandaag heb ik hem in een uurtje wat opgeruimt! 


Het is nog steeds niet heel perfect netjes maar daar heb ik nu eenmaal geen ruimte voor. Niet al mijn kleren liggen en hangen nu in de kast want er zit ook nog wat in de was/wasmand en ik heb nu natuurlijk ook kleding aan. Verder heb ik mijn schoenen in de hal of in mijn ladekastje staan en mijn tassen liggen ook overal en nergens. (kleine tasjes hangen aan een haak(je) aan de muur)




Met broeken enzo gaat het een beetje vervelend omdat ik daar niet echt de ruimte voor heb (ik heb na het maken van de foto's nog een spijkerbroek, slaapkleding en werkkleding nog op de onderste plank erbij gelegt) Dus daarom heb ik 2 stapeltjes achter elkaar....


Er zit niet echt logica in de manier van stapelen ofzoiets maar het middelste stapeltje zijn een soort van 'de basics' en het rechtse stapeltje zijn hempjes en shirtjes met een printje, ruche en dergelijke



Bij het hang gedeelte heb ik de warmere/gebreide truien of vesten rechts gehangen, in het midden vestjes en mijn 2 colberts en links blousjes, helemaal links hangen nog jurkjes.




Ik hoop dat het niet saai was om te zien en lezen hoe ik mijn kast ingedeelt hebt. Misschien kun je er zelfs inspiratie uithalen? Inspiratie als: Hoe deel ik mijn veel te kleine kast in? haha, Fijne avond! 


XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten