zondag 5 februari 2012

Leiden + New Bag

Hi! 




Vandaag ben ik een dagje in Leiden geweest, een erg gezellige stad! Ik heb niet echt veel geshopt want ik ging meer voor de gezelligheid. Ik at een muffin en dronk een 'groene energie' sapje bij Bagels & Beans en later at ik een grote pannekoek met ananas en rozijntjes in een pannekoekenhuis. 



















Wat ik al zei is dat ik niet heel veel gekocht heb, ik moet het doen met een trui, 2 leuke boekjes en... een nieuwe tas


Ik zocht eigenlijk een zwarte tas omdat ik niet echt een zwarte tas heb. Gek genoeg vind ik zwarte tassen bijna nooit leuk en draag ik ook niet echt vaak zwarte schoenen, mijn oog viel dus weer op een bruine tas, deze keer bij de sieradenwinkel SIX, waar ik hiervoor ook al 2 tassen heb gekocht (ook bruine, sssst!) 




Zoals je kunt zien is het een stoffen tas gecombineerd met nep leer, wat ik zo leuk vind aan deze tas is dat het een heel schattig uiterlijk heeft maar dat 'ie ook wel stoer en chique is, echt wel een beetje mijn stijl! 
Ik zag heel erg veel leuke dingetjes bij SIX maar ik moet echt mijn geld safe houden voor Londen, daar ga ik over ongeveer 2 weken namelijk heen!


De tas kost €19,95 en is te koop bij SIX winkels of de SIX counters in de V&D.


Well, I say Goodnight for now! xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten