zondag 5 februari 2012

Welcome to Cutie Pie Fashion!

Hi Lovelies! 




Allereerst heet ik jullie welkom op 'just another fashion blog': www.cutiepiefashion.blogspot.com! 
Ik, de 'beheerster' van deze blog heet Jo-Ann en ik ben 14  -volgende week 15- jaar oud. Ik ben gek op alles wat met mode oftewel fashion te maken heeft, tijdschriften, blogs, shoppen etc. etc. Ik ben ook gek op stedentripjes (ook in NL) en koken. Mijn geld verdien ik met het verkopen van brood en gebak en voorderest zit ik  natuurlijk nog op school.. 


Ik hoop veel te kunnen gaan bloggen over Fashion maar waarschijnlijk ook over mijn andere 'hobby?, passie?, verslaving?': Beauty(producten)!!  In ieder geval staat Fashion wel in het voorteken op deze blog. 


Ik weet niet veel meer te zeggen maar ik hoop dat jullie mijn blog erg leuk gaan vinden en 'm met veel plezier gaan lezen en bezoeken!


xoxo 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten