woensdag 22 februari 2012

Shoplog Londen!

Ik ben terug uit Londen en het was echt super! Maandagochtend kwamen we aan en het hotel was dichtbij Oxford Street dus nadat we een Koffie bij Starbucks hadden gedronken en een typische engelse 'carrot pie' hadden gegeten, zijn we wezen shoppen. En ik kan je vertellen, shoppen in Oxford Str. is voor mening shop-a-holic een paradijs! Het is echt een enorme winkelstraat met allemaal leuke winkels. 






Nog op Schiphol ben ik bij Victoria's Secret geweest! Dat is achter de duane. Ik heb het luchtje BOMBSHELL en een Beautyrush lipgloss gekocht! 



Een hele warrige foto van alles wat ik gekocht heb (behalve kleding)...


Ik zal beginnen bij de sieraden...





Boven, v.l.n.r: ring Accessorize, ketting Primark, ring Forever 21, ketting big ben Accessorize


Beneden, v.l.n.r: armbanden (apart gekocht) Forever 21, ringen H&M, ring Primark


Ik heb niet heel erg veel kleding gekocht maar met wat ik heb gekocht ben ik blij!...




Boven v.l.n.r: Roze blazer H&M, Shirt met vogeltjes (ode aan de cutiepiefashion achtergrond) H&M


Beneden: Sjaal kraampje, Ballerina's Primark, Shirt H&M




Ik had ook nog beautyproducten geshopt dus laat maar weten of het leuk is om daar ook nog een artikel van te maken! 


XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten