donderdag 23 februari 2012

My Favorites At The Moment

1. LONDON!


Ik weet niet of je ooit in Londen bent geweest en of je het leuk vond, maar één ding is zeker: Londen heeft mijn hart! Ik kan úren over Londen praten (of hele pagina's volschrijven) maar daar word zelfs zo'n zelfde Londen-gek als ik niet blij van. Dus ik hou het hierbij: AMAZING!


2. Water Bobble


Ooit gehoord van de Bobble? Het is een fles waarin een soort filter (in de dop) zit. De filter maakt je water schoon en zo heb je dus gefilterd water (kalkvrij etc) Het is vooral heel handig voor mensen die in bijvoorbeeld Frankrijk wonen en geen kraanwater mogen drinken, maar ik ben er ook heel blij mee! En bovendien ziet het er ook wel leuk uit.

3. Zwarte skinny van H&M Kindercollectie

Ik draag de laatste tijd heel erg veel mijn zwarte broek van de H&M kindercollectie, hij kostte maar €14,95!

4. Steamcream


Steamcream is een grote hit in o.a Engeland! Het is een crème voor je gezicht, lichaam en handen en is gemaakt met behulp van stoom. De crème bevat natuurlijke ingrediënten en de crème is een soort zusje van het bekende beautymerk 'LUSH'. Steam cream geeft mij een lekker zacht huidje met een lichte glow en een fijn gevoel omdat het voor veganisten is en er geen chemische troep inzit. Ik kocht Steam Cream voor 10 pond (+- €14,90) bij Topshop in Londen.

5. Bombshell parfum van Victoria's Secret

Bombshell is een heerlijke parfum van het bekende lingerie/cosmetica merk Victoria's Secret. In mijn geval ging het zo: Bombshell zien, Bombshell opspuiten, Bombshell ruiken, Bombshell kopen! Normaal denk ik wel goed na voor ik een parfum koop omdat parfum nu eenmaal duur is. Maar omdat Victoria's Secret heeeel slecht verkrijgbaar is in NL en omgeving kocht ik 'm gelijk! Op schiphol trouwens, voor €45 voor 50ml.

6. GO TRY IT ON

Go try it on is een app die ik heb op mijn iPod. Op deze app kun je een foto van je outfit uploaden en zo kunnen andere gebruikers van deze app kiezen voor 'wear it' of 'change it'. Ook kunnen ze een reactie achterlaten met iets als: 'Nice! but change the shoes/bag/jeans' of 'More accessoires' etc. Ik vind het heel leuk om tips te krijgen maar ook om zelf tips te geven aan andere fashion liefhebbers!


XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten