zaterdag 25 februari 2012

Glossybox

Gisteren kreeg ik mijn 3e Glossybox!  
Dit is de 'Februari glossybox' maar omdat je glossybox abonnees hun glossybox pas aan het einde van de maand krijgen, telt de box meer voor de aankomende maand: Maart!






De box is deze keur heel mooi lief, zachtroze. Prachtige kleur!


De inhoud van deze Glossybox:

  • Shiseido Bio Performance Advanced Super Revitalizing Cream
  • Koh Purifying Hand Bath
  • L'oréal Paris Strudio Secret Primer
  • Eyeko London Skinny Eyeliner
  • Duwop Venom Gloss





Ik ben niet heel erg bekend met deze merken en producten. KOH ken ik van de december Glossybox en Eyeko kende ik wel omdat ik vroeger heel graag een felroze nagellak van Eyeko wilde. Helaas moest je met Paypal betalen en ik had dat toen helemaal niet. L'oréal ken ik natuurlijk wel en ik ben ook heel blij met de primer! Shiseido heb ik nooit geprobeerd omdat het een heel duur merk is en de lipgloss van Duwon ken ik ook nog niet maar het lijkt me een hele mooie lipgloss.

XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten