donderdag 1 maart 2012

3 New Bags

Ik heb weer een shoplog! Deze keer kocht ik 3 tassen, twee bij Six (again!) en eentje bij VILA. Het zijn kleine tasjes -normaal hou ik meer van grote 'hutkoffer' tassen- maar kleine tasjes zijn en komen weer helemaal in!

Ik begin bij het taupekleurige bruine tasje van SIX





Het tasje is zoals ik al zei taupekleurig en heeft 3 strikken als detail -ik ben gek op strikjes!- Ook de binnenkant heeft een schattig printje met taupekleurige bloemetjes. Het tasje is groot genoeg voor een (grote) portemonnee, een lipgloss en sleutels. Gekocht voor 14,95 euro bij SIX.


Het andere tasje dat ik bij SIX kocht ziet er als volgt uit.. 



Dit tasje is koraalkleurig, dat is misschien niet goed te zien op de foto's maar in het licht van de winkel was het dus fel koraalkleurig. Een leuk detail is het slotje in hartjesvorm. Het tasje is nog groot maar er kunnen net als het tasje hiervoor nog net een portemonnee, sleutels en een lipglossje in. Als je een kleine portemonnee hebt kun je natuurlijk nog wat andere spulletjes in het tasje proppen. Voor 12,95 euro bij SIX.

Het 3de tasje is een tasje waar ik al heel lang naar op zoek was, namelijk een soort CHANEL tasje. Ik heb er al een hoop gezien maar ik zag nooit een mooie, ze zagen er altijd te goedkoop uit of ze waren me toch te duur. 


 
Ik ben niet echt gek op witte tasjes omdat ik die snel vies vind lijken. Maar ik zal dit tasje toch niet vaak gaan gebruiken en zo'n schoudertasje zal natuurlijk ook veel minder snel op de grond staan zwerven als een grote tas, die zet ik namelijk altijd op de grond als ik allebei mijn handen nodig heb. Bovendien koop ik als ik ooit nog eens een zwart Chanel 2.55 look-a-like tasje tegenkom, hem gewoon. Dit tasje kostte 10 euro bij VILA.

Wat vinden jullie van mijn 3 nieuwe aanwinsten? Ik ben er tevreden mee en ik hoef voorlopig even geen tassen meer volgensmij, haha!

XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten